Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 kwietnia 2014

387. Klaudia Halejcio

W ostatnim czasie jeden z moich wymarzonych podpisow w koncu jest w moim posiadaniu. Mloda sympatyczna aktorka. Obecnie mozemy ogladac Klaudie w Tancu z gwiazdami, ja niestety nie moge, gdyz nie mam tego programu. Ale bardzo ja lubie z rol serialowych w ktorych wystepowala i wystepuje, a takze chetnie czytam jej bloga. Jest to podpis, ktory udalo mi sie zdobyc z pomoca Katarzyny Wantusiak, ktora pojawia sie wszedzie i ma fantastyczna kolekcje autografow i zdjec z gwiazdami, z ktorych wiele jej zazdroszcze. W tym miejscu pragne goraco Kasi podziekowac ze mi zaufala, gdyz niestety nie kazdy chce nawiazywac takie kontakty z osobami spoza Polski. Dlatego raz jeszcze dzieki. No i nie zostalo mi nic jak pochwalic sie zdobycza. Pewnie sprobuje w swoim czasie napisac do Klaudii poprzez agencje ale na pewno tam sie dluzej czeka, za to moze uda sie zdobyc autograf z dedykacja imienna.

Zamierzalam napisac dzisiaj drugi post i pokazac Wam jak wyglada moja kolekcja, ale leje deszcz i nie mam mozliwosci zrobic dobrych zdjec. Moze jutro sie uda.

Porównanie z prasy

Kolejny autograf pochodzący z wymiany, tj zdobyty przez pewną osobę, której po raz kolejny dziękuje. Autograf jest osobiście podpisany dlatego rozumiem pośpiech i mimo to jest całe imię w porównaniu z tym z gazety, ale literka K imienia jest trochę inna. Jednak widać te same zawijasy i krągłości w nazwisku.

2 komentarze: