Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 kwietnia 2014

386. Melanie C

Wow, strasznie sie ucieszylam gdy po otwarciu koperty ujrzalam te zdjecia. Jest to 3 autograf z zespolu Spice Girls czyli idolek mojego dziecinstwa. Melanie C kiedys za czasow Spice Girls to ta wysportowana dziewczyna, jednak chyba najwiekszy odniosla sukces muzyczny po rozpadzie zespolu. A jej duet z Bryanem Adamsem podbil wszystkie serca, no moze nie wszystkie ale moje na pewno. A ostatnio trafilam na wersje accapella jednego z jej utworow i zakochalam sie.Znalazlam na Spotify, ale na you tube nie widze tej wersji. Za to mozna znalezc mase innych jej wykonan live. Znam jej plyty i piosenki i bardzo je lubie. Cenie ja takze ze wydala album koncertowy na ktorym slychac ze spiewa na zywo. A do tego po otrzymaniu tego podpisu na 3 moich zdjeciach moge powiedziec ze to jeden z najwiekszych moich sukcesow roku 2014. Co bedzie dalej zobaczymy. 

Think about it (wersja na zywo w radiu)


Tu jej wystep w telewizji z piosenka ktora w oryginale wykonywala z Bryanem Adamsem





A tutaj mozna nawet caly jej ponad godzinny koncert obejrzec






Posiadam juz podpisy dziewczyn ze Spice Girls

Geri Halliwell   oraz    Emmy Bunton    (posty z autogrfami znajdziecie po nacisnieciu na nazwisko)

Wyslalam 04/12/2013    list z koperta oraz 3 zdjecia i kupon IRC (ktos mowil ze nie wysyla sie kuponow do Anglii)

Dostalam 18/04/2014      moje zdjecia podpisane bez dedykacji w mojej kopercie ;-)




1 komentarz: