Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 lipca 2012

Swietne zdobycze

Jaka jestem szczesliwa, dostalam w ciagu ostatnich kilku dni swietne autografy

Christophe Lambert  aktor
26.06.2012 wyslalam LOR, SASE, 2 zdj
07.07.2012 dostalam moje materialy z dedykacja w mojej kopercie
Nie jestem pewna czy to nie secretorial, bardzo szybka odpowiedz

Melanie Laurent aktorka
nie mam zanotowane kiedy wyslalam do niej list, ale na pewno dostalam w mojej kopercie moje zdjecie, tez nie jestem pewna co do autentycznosci, ale czekalam chyba z rok.

Fanny Vambacas aktorka
Wyslalam maila, bardzo szybka odpowiedz

Malgosia Kozuchowska aktorka
Jestem przeszczesliwa z tego autografu. Uwielbiam ja i bardzo sie ciesze.
Wyslalam LOR, SASE, 1 zdj i zdjecie z gazety 16.04.2012
Dostalam swoje materialy plus dodatkowe zdjecie z dedykacja w mojej kopercie 13.07.2012

Beverly B piosenkarka, prezenterka francuska
Wyslalam maila i bardzo szybko dostalam w odpowiedzi pocztowke z krotki listem z tylu i autografem oraz autografem z dedykacja z przodu

Benjamin Siksou francuski piosenkarz i aktor
Wyslalam 28.06.2012  LOR, SASE, 2 zdj
Dostalam 13.07.2012  moje zdj z dedykacja dla mnie i corki ;-) w mojej kopercie

Bardzo ucieszylam sie ze mimo wakacji dostaje autografy. Bo ja nie mam obecnie czasu zeby pisac prosby, ale powoli sie szykuje do wysylki sporej czesci listow przygotowanych.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych i prosze komentujcie i piszcie o nowych notkach u Was.


4 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkich zdobyczy. :)
    Bardzo lubię Panią Małgosię.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci wspaniałych autografów, zapraszam cię na mojego bloga na NN :)
    Pozdrawiam Adam
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkich autografów, szczególnie Christophera Lamberta ;). Zapraszam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje sukcesu!
    Dodałem Cię u mnie do linków (po prawej stronie, wyświetla się pare blogow z ostatnimi postami), byłbym wdzięczny jeśli też byś mogła mnie dodac :)
    pozdrawiam
    rzelik z rzelik7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń