Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 września 2013

16 autografow

Dostalam, wyczekiwany list z wymiany. Jestem bardzo zadowolona. Dzieki Kindze moja kolekcja sie ladnie powiekszyla, zwlaszcza o polskie autografy na ktorych bardzo mi zalezy.

Dostalam dzisiaj az 15 autografow i za wszystkie bardzo dziekuje

Anna Mucha, 
aktorka o ktorej autograf juz pisalam kilka razy, wyslalam 2 listy i wciaz bez rezultatu, teraz mam

Karolina Nowakowska

Nergal
od czasu zwiazku z Doda i jego choroby zrobilo sie o nim glosno, napisal ksiazke, ale w rzeczywistosci najbardziej znany z zespolu Behemot, ktorego plyte ostatnio znalazlam we francuskim sklepie muzycznym

Robert Wieckiewicz
bardzo dobry aktor, teraz zagral lecha Walese, ale wczesniej gral wiele bardzo dobrych i znaczacych rol, ja go bardzo polubilam w filmie Vinci i jest to jeden z moich ulubionych polskich filmow Machulskiego.


Sonia Bohosiewicz
aktorka filmowa, serialowa, zagrala wiele dobrych rol, pisalam do niej na adres serialu ale nie dostalam odpowiedzi. Dlatego bardzo ciesze sie z tego autografu


Grazyna Szapolowska
diwa polskiego kina i teatru. aktorka ktorej chyba nikomu nie trzeba przedstawiac.


Magda Kumorek
pokochalam ta aktorke po serialu Przepis na zycie, uwielbiam ten serial. ostatnio wyslalam list zarowno do aktorki jak i na plan serialu ale czy uda mi sie zdobyc jakis autograf to sie okaze. tu juz mam, bardzo sie ciesze, przesympatyczna postac, ciekawa jestem czy jest tak mila na zywo jak na ekranie


Natasza Urbanska i Janusz Jozfowicz
Autograf Nataszy dostalam po prawie 2 letnim oczekiwaniu (dobrze nie pamietam), ale jakos wtedy nie pomyslalam zeby poprosic o autograf Jozefowicza, ktory stworzyl wraz ze Stoklosa pierwszy polski najlepszy musical Metro, ktorego jestem fanka.


Andrzej Seweryn
aktor teatralny i filmowy, znana postac na swiecie, we Francji czlonek Comedie Française, obecnie dyrektr Teatru Polskiego w Warszawie. Zaszczyt miec jego autograf w kolekcji

Andrzej Piaseczny
Sluchalam jego muzyki za czasow Piaska i Mafii, obecnie wydoroslal i zaczal uzywac imienia i nazwiska. Nagrywa bardzo dobre piosenki i jako nieliczny piosenkarz na polskiej scenie potrafi spiewac.

Maciej Zakoscielny
Podbil serca wielu kobiet glownie za role serialowe, jednak gra takze w teatrze oraz zagral kilka niezlych rol na duzym ekranie w filmie.

Olga Borys
Bardzo lubie ta aktorke, pamietam taki serial Lokatorzy gdzie grala z Michalem Lesieniem. Bardzo sympatyczna postac polskiej sceny filmowej, serialowej i teatralnej.

Jula i Margaret
Jestem troche do tylu z tym co nowego dzieje sie w polskiej muzyce ale ciesze sie ze moge miec w kolekcji autografy tych mlodych gwiazd


Robert M

Bardzo dziekuje za wymiane 

1 komentarz: