Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2013

Francuska aktorka i moja lista autografow

Ariane Ascaride, francuska aktorka, zdobywczyni nagrody Cezara dla najlepszej aktorki w 1998 roku.
Wyslalam 21.08.2014 SASE, LOR i 2 zdjecia
Dostalam 10.09.2014 moje zdjecia z dedykacja w mojej kopercie, o dziwo bez pieczatki na kopercie.


P.S. jak sie okazalo przy uzupelnianiu mojej kolekcji w albumie Picasa  https://picasaweb.google.com/104201840309749613316 , naliczylam ze posiadam obecnie 298 oryginalnych autografow (a wiec cos bylo zle policzone), pocztowek PP nie liczylam. Prawda jest taka ze ciezko niektore autografy policzyc, np na okladce Playbil z Evita, mam jakies 30 autografow, ale policzylam 15 gdyz tyle rozpoznaje. Duzo zespolow sklada po kilka podpisow swoich czlonkow, zwykle licze jako jeden, ale sa wyjatki gdy jak np. Krzysiek Najman i Tomek Lubert posiadam podpisy na oddzielnych zdjeciach, ale takze na zdjeciach zespolow, jak Virgin czy Video, Volver. No i jak tu sie polapac, musialabym liczyc wszystkie podpisy oddzielnie, wiec wyszloby ponad 300 na pewno. Ale na razie pozostane przy tym jak policzylam. I do tego bede dodawac kolejne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz