Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 września 2013

prezydent i piosenkarka

Dzisiaj dostalam wielka koperte z napisem "President de la republique", moznaby sie przestraszyc, ale wiedzialam od razu co to jest. W srodku byla duza pocztowka oczywiscie nie oryginalna tylko PP od prezydenta Francji Francois Holland. Do tego dolaczono list ze oczywiscie prezydent dostaje mase prosb o autografy, nie jest to mozliwe zeby kazdy odpowiadal na kazda prosbe, ale przesylaja mi w jego imieniu jego zdjecie z autografem drukowanym. Jedyne co dostalam oryginalny podpis na zdjeciu jego sekretarki ;-)


Wyslalam maila przez strone prezydenta. Czekalam jakies 2 tygodnie, chyba nawet nie.

Drugi autograf przyszedl juz w srodku tygodnia, ale niestety teraz zapewne rzadziej bede pisac notki, jak dobrze pojdzie to 2 razy w tygodniu, o ile komputer nie odmowi mi posluszenstwa bo niestety cos tez z nim nie najlepiej. Tak wiec drugi autograf takze otrzymalam po napisaniu maila od fantastycznej piosenkarki Kim Wilde. Dziekuje za pomoc jednej osobie w kontakcie z kims z otoczenia gwiazdy. Dzieki temu w mojej kolekcji tez znalazla sie pocztowka z autografem artystki. Mysle ze to oryginal ale jednak bez dedykacji.

9 komentarzy: