Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 sierpnia 2013

Ostatni tydzien

No coz, wakacje szybko leca, moja corka w tym roku idzie do zerowki. Jeszcze tylko tydzien. A ja ustanowilam sobie nowa regule, poniewaz ostatnio cos nic nie przychodzi do mnie, wyslalam 15 listow w tym miesiacu, na razie jedna odpowiedz. Postanowilam ze bede wysylac w kazdym miesiacu przynajmniej 10 listow, do tego 5 do Polski, 5 zagranicznych. Choc dla mnie wszystkie sa jako zagraniczne, dlatego musze kupowac kupony. Ostatnio wykorzystalam tez juz wszystkie znaczki jakie mialam bez stempli, takie ktore otrzymalam. A teraz kupony zmienily wyglad, ze wzgledu na nowa date waznosci. Troszke jestem zla bo do dzis nie dostalam odpowiedzi na duzo listow ze starymi kuponami i jesli do stycznia nie dostane to znaczy ze moge je juz usunac z listy oczekujacych. A dokladnie 16 listow z kuponami starymi wyslalam. Zreszta one byly wyslane w 2012 roku to pewnie juz nie dostane odpowiedzi. Spokojnie mozna je przeniesc do tych bez szans na odpowiedz. I wiekszosc byla na adresy VV ktorych filmy juz skonczono krecic, albo na koncerty. A tak sie rozklada lista:
2011 rok : 15 wyslanych listow nadal bez odpowiedzi
2012 rok: 71 listow wyslanych nadal bez odpowiedzi, w tym 16 z kuponami ze stara data.
2013 rok: 26 listow wyslanych nadal bez odpowiedzi w tym tylko 5 z kuponami IRC ale juz nowymi

Na odpowiedzi z 2011 roku to szczerze juz nie licze, ale na te z 2012 roku to jeszcze mam nadzieje ;-)

3 komentarze:

  1. Gratuluję!

    Ja już dodałem Cię do listy blogów, a Ty możesz się odwdzięczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana nie trac nadziei ja do Nataszy Urbańskiej wysłałam w 2011 i dostałam dopiero teraz wiec długo i nie tracę nadziei warto być cierpliwym

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://nitek-stars.blogspot.com/
    ja Ciebie już dodoałem

    OdpowiedzUsuń