Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 sierpnia 2013

Justyna Steczkowska

Dzisiaj ogromna, ale oczekiwana niespodzianka od mojej ulubionej polskiej piosenkarki, dostalam az 12 autografow za jednym razem ale od tej samej artystki polskiej sceny muzycznej, Justyny Steczkowskiej.
Do tego az 3 autografy na plytach. Fantastyczny prezent i jak pozwolilam sobie policzyc swoja kolekcje to posiadam az 31 autografow od Justyny , czesc dla mnie, kilka dla meza a takze dla corki ;-)
W tym az 10 na plytach, ale zaraz zapomnialam o kilku podpisach. Wiec jeszcze raz podlicze, a wiec 37 autografow. Niesamowita kolekcja. Jestem bardzo szczesliwa ze powiekszyla sie takze kolekcja moich pocztowek Justyny, ktore zbieram. Tym razem pokaze Wam te autografy ktore dostalam dzisiaj.

A tymczasem zapraszam Was do wziecia udzialu w konkursie na stronie Justyny, w ktorym kazdy kto wezmie udzial dostanie autograf Justyny. Konkurs tylko do jutra.
http://justynasteczkowska.pl/pl/news/Rudolf_jedyny_i_wyj%C4%85tkowy

Z perspektywy bocznej fajnie widac podpisy bo sa zlotym pisakiem, jednego zdjecia nie pokazuje gdyz jestesmy na nim razem z mezem i Justyna;-) Za duzo by zaslaniac.






Niewiem dlaczego poprzekrecalo mi to zdjecie drugie. Innym razem sprobuje raz jeszcze wstawic moze uda sie normalniej.

7 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja! :) Gratuluję :)
    Wiem, jak bardzo cieszą autografy od ukochanej wokalistki :)

    Chyba narysuje Rudolfa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) spotkałem ją osobiście, bardzo pozytywne wrażenie :)
    http://nitek-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Też ją bardzo lubię ;) Szkoda że nie umiem rysować, bo chętnie wziąłbym udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Aż 37 autografów!! Ja również miałam okazję spotkać ją osobiście :) Dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :D ładna kolekcja podpisow jednej gwiazdy :D

    OdpowiedzUsuń