Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 marca 2016

Nowe porównanie autografu

Jakiś czas temu zaczęłam porównywać podpisy które uzbierałam z prasy, chciałabym zrobić bardziej przejrzystą tą stronkę, ale nie jest to dla mnie łatwe. Może wstawiać je alfabetycznie, a może jakoś inaczej, chciałabym zrobić listę i żeby po wejściu na nazwisko otwierało się porównanie na nowej stronie, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Ktoś się na tym zna jak coś takiego utworzyć?

Swoją drogą na razie przestawiłam alfabetycznie i powstawiałam linki pod nazwiska do postów z danymi podpisami. I na tym chyba zakończę, że będę wpisywać alfabetycznie nazwiska i podstawiać linki, a porównania będą lądować pod dawnymi postami. Co Wy na to? Bo jak nazbiera się tego więcej to będzie nieczytelne i zbyt dużo treści w jednym miejscu.
Tak teraz wygląda strona z porównaniami

A to nowe porównanie Klaudia Halejcio



P.S. Od niedawna wstawiam polskie litery i także robię małe zmiany, dlatego przepraszam za częste prace na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz