Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 października 2015

416. Andrzej Grabowski

Kolejny autograf szczerze długo wyczekiwany. Aktor którego bardzo cenie za poczucie humoru, przez lata grał w serialu świat wg Kiepskich i zagrał wiele innych dobrych rol, uwielbiam film Zróbmy sobie wnuka gdzie on jest także jednym z głównych aktorów.

az byłam zaskoczona jak sprawdziłam ze list wysłałam w 2013 roku we wrzesniu
odpowiedz szła prawie miesiąc pewnie ze względu na niską cenę znaczka ale liczy się fakt ze list dotarł we wrześniu 2015 roku

wysłałam na adres Teatru 6 piętro w Warszawie ale na pieczątce widać ze odpowiedz przyszła z Białegostoku

2 komentarze:

  1. O, Ferdek Kiepski hehe ;) lubię gościa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Spotkałam go kiedyś przypadkiem, ale autograf również zdobyłam drogą listową. :)

    OdpowiedzUsuń