Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 marca 2014

382. Elektryczne Gitary

Zaledwie wysłałam list i dostałam odpowiedz. Ostatnio robiąc porządek na komputerze w moich zapisanych ulubionych linkach od jakiegoś czasu zbieram różne linki także dotyczące autografów, często jednak nie pisze od razu gdyż nie zawsze dysponuje znaczkami lub kuponami. Ostatnio jak juz pisałam robiąc porządki w linkach postanowiłam pisać od razu. A nawet zaplanowałam ze jak będę tylko miała więcej czasu to będę pisać listy z myślą o wysłaniu ich później. Bo przeciecz nie zawsze dysponujemy znaczkami jak i czasem, a często się zdarza ze po prostu, gdy można albo nadarzy się taka okazja żeby cos wysłać to nie mam nic przygotowanego i to zajmuje czas, którego akurat nie mamy. Ja przynajmniej często tak mam ze jak mam znaczki i kupony to akurat tego czasu na pisanie brak.

Wysłałam 13/03/2014 LOR, SAE i kupon IRC

Dostałam 27/03/2014 podpisana pocztówkę szkoda ze bez dedykacji, ale widać ze maja przygotowane, do tego 3 naklejki reklamujące ich płyty oczywiście wszystko w mojej kopercie.

Bardzo się cieszę gdyż ten zespol lubię od bardzo dawna, a piosenki takie jak „człowiek z liściem na głowie” mam w pamięci z moich młodzieńczych lat

5 komentarzy:

  1. Wysłałaś IRC do polskiego zespołu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze ze jestes nowa/y na moim blogu. Tak wyslalam kupon do polskiego zespolu poniewaz nie mieszkam w Polsce. To takie dziwne?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń