Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 stycznia 2014

Kolejny playbill i az 6 autografow !

Kiedy tylko przeczytalam ze ktos dostal Playbill z autografem Sarah Jessici Parker, szybciutko postanowilam napisac list do Manhattan Theatre Club. Napisalam od razu dwa, jeden do samej aktorki, drugi z prosba o Playbill. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu dostalam bardzo szybko odpowiedz. Niestety, tym razem okladka, a moze Sarah jeszcze odpisze.

Ze sztuki "The commons of Pensacola" dostalam autografy :
Blythe Danner
Zoe Levin
Nilaja Sun
Michael Stahl-David
Ali Marsh
oraz oczywiscie Sarah Jessica Parker

Co prawda juz sie naczytalam ze ten podpis jest prawdopodobnie podrabiany przez sekretarke lub kogos, gdyz Sarah podpisuje sie calkiem inaczej ;-(  No coz dla mnie to i tak ogromna radosc.
Moim marzeniem jest moc zobaczyc tak wielka sztuke z udzialem wielkich gwiazd na duzej scenie teatralnej, ale niestety to nadal nieosiagalna sfera marzen.


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń