Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 października 2013

350. Playbill First date

To juz moj drugi Playbill, pierwszy sprawil mi ogromna radosc zwlaszcza autografem Ricky Martina, bo niestety jak wyslalam do niego osobiscie to nie otrzymalam do dnia dzisiejszego odpowiedzi, jak juz sie niektorzy domyslaja, a moze pamietaja byl to playbill z Evita na okladce i jakimis 30 autografami ktorych czesc do dzisiaj jest nieodgadniona.
Pragne o nich przypomniec tutaj, moze ktos zna ktorys podpis, ktorego ja nie rozszyfrowalam.
http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/2012/10/musical-evita.html

O niespodzianka, dostalam go prawie dokladnie rok temu

A teraz kolejny Playbill w mojej kolekcji tym razem z First date.
Pisalam juz do glownego aktora Zacharego Levi i dostalam odpowiedz, dlatego myslalam ze tego juz nie dostane. Bo wyslalam w tym samym czasie. A jednak udalo sie
Prosbe z listem, koperta i kuponem wyslalam 12.09.2013 a odpowiedz dostalam wczoraj tj. 29.10.2013
To wielka radosc otrzymac za jednym razem tyle podpisow, jestem jeszcze w trakcie ich rozszyfrowywania, gdyz nie mialam na to czasu. Jest ich 12 wiec mysle ze bedzie latwiej, zapewne sa to glowni aktorzy czyli Zachary Levi, Krysta Rodriguez, Sara Chase, Kristoffer Cusick, Blake Hammond, Kate Loprest, Bryce Ryness i pewnie kilka innych osob. Na razie daje zdjecie, a wkrotce rozszyfrowanie. Udalo mi sie rozszyfrowac na razie 6 podpisow.





4 komentarze: