Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

Szykowanie do wysylki

Obecnie jestem w trakcie szykowania sie do wysylki sporej ilosci listow, ale powiedzialam sobie ze jak dostane jedna odpowiedz to wysle kolejne prosby dlatego wpierw czekam na kolejne niespodzianki. A zeby nie zapeszac to nie bede pisac kogo prosilam lub bede prosic. W kazdym razie wpierw biore sie za zagraniczne gwiazdy, bo niektore zagraniczne gwiazdy sa blizej niz sie wydaje. Choc jest kilka polskich gwiazd ktorych autografy sa moim marzeniem. Nadal takze poszukuje pocztowek z roznych lat Justyny Steczkowskiej i Dody. Posiadam spore kolekcje pocztowek tych pan, ale sa na pewno i takie ktorych mi brakuje.
Pozdrawiam i wypchanych skrzynek zycze, choc u mnie to raczej sie nie zdarzy bo mam kolosalna skrzynke i zeby ja wypchac to chyba przez rok musialabym nic nie wyjmowac ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz