Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 lipca 2011

Cisza

U mnie ostatnio cisza, dostalam dzisiaj ponownie przesylke z Celebrity Marchandise, ale pocztowki sie powtarzaja dlatego nie bede pokazywac. Zamowilam kilka ktorych nie dostalam poprzednio ale widocznie im sie wyczerpaly bo dostalam inne.

Natomiast od kolezanki dostalam pocztowke Dody (bez autografu) ale i tak jestem zadowolona bo zasili to moja kolekcje pocztowek. Moze to zmobilizuje takze mnie zeby pokazac moje pocztowki. Tym samym moze ktos mialby inna i byl chetny sie wymienic lub sprzedac. Jakby co piszcie.




a tych poszukuje,  oczywiscie nie musza byc z autografami

2 komentarze:

  1. Też bym takie chciała ;)

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak chcesz to mam na sprzedaż autograf DODY na zdjęciu z Tomkiem Lubertem ( to na samym dole w prawym dolnym rogu ) jak jesteś zainteresowana to pisz: klaudiasynarska@wp.pl ( prześlę skan autografu i odpowiem na pytania ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń