Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 listopada 2014

Sophie Ellis Bextor

Jeden z moich wymarzonych podpisów niestety ogromnie trudny do zdobycia. Ten zakupiłam i niestety nie mam żadnej pewności czy jest oryginalny, bo takiego mazaka każdy może postawić. Ale mimo to jest dla mnie szalenie ważny i cenny. Będę próbować dalej zdobyć go metodą listowną lub tradycyjną, ale czy się uda to się okaże przez kolejne lata mojego kolekcjonowania. Do tej pory posiadam jeden autograf, który zdobyłam wraz z zakupem płyty, na początku byłam zachwycona, ale po bliższym obejrzeniu i przyjrzeniu się niestety moje szczęście prysnęło, gdyż okazała się to zwyczajna pocztówka z nadrukiem, a wyglądała tak do tego autograf sprytnie ukryty w kwiatach

zaś zdjęcie które ostatnio otrzymałam wygląda tak
 
No cóż oba podpisy zdecydowanie inne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz