Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 czerwca 2013

254. Calista Flockhart (Ally McBeal). Moj wielki Sukces.

Ostatnio dawno nie pisalam ale bylo to spowodowane kilkoma czynnikami. Wiadomo zarowno brakiem czasu jak i innymi zyciowymi sytuacjami. przez dluzszy czas nie dostawalam takze nowych aytografow az tu nagle cud.Jednak marzenia sie spelniaja. moje dotyczace jednego z wymarzonych autografow spelnilo sie wczoraj. Dostalam autograf po ktory prosbe wyslalam dobry rok temu o ile nie wiecej.  Wczesniej nie zapisywalam wszystkich dat, a wiem ze do nie pisalam co najmniej czterokrotnie. Z tym ze 2 razy nie dolaczylam ani znaczka ani kuponu bo nie znalam tych zasad dobrze. Raz wyslalam znaczek ktory dostalam nie podsteplowany a raz kupon. Chodzi mi o Ally McBeal czyli Caliste Flockhart, po Meg Ryan moja druga ukochana aktorke.

prawdopodobnie prosbe wyslalam w marcu 2012 roku ale list mogl byc tez byc wyslany w 2011 roku.
dolaczylam 3 zdjecia ale dostalam podpisane tylko jedno, niestety bez dedykacji imiennej. Jednakze jest to dla mnie jak narazie najwiekszy sukces. Moja perelka kolekcji.

Nie pytajcie o adres bo naprawde go nie pamietam.

1 komentarz: