Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 grudnia 2012

Romain Duris

Romain Duris, francuski aktor znany chcociazby z roli w filmie "Zakochany Molier", z ktorego pochodza moje zdjecia.
List wyslalam 12.09.2012 wraz z SASE i 3 zdjecia ( glupio mi sie zrobilo jak sie okazalo ze jedno zdjecie wyslalam z filmu ale bez niego, a chcialam na nim zdobyc autografy dziewczyn z filmu) mimo to tez go podpisal.
Dostalam odpowiedz na jednym zdjeciu niby dedykacja, zabawnie wpisal w chmurce moje imie. W mojej kopercie, bez pieczatki znaczek ;-)
List przyszedl dzisiaj 5.12.2012

Bardzo sie ciesze, bo lubie tego aktora.


2 komentarze:

  1. gratuluję ;)
    filmu nie ogladalem, aczkolwiek chyba przy okazji to nadrobie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci. Masz tyle podpisów z zagranicy. Ja jakoś nie wiem na jakie adresy wysyłać :D Gratuluję Ci tych autografów :)

    OdpowiedzUsuń