Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 sierpnia 2011

Doda

Ze wzgledu na ostatnie zmiany w moim zyciu nie bardzo mam czas na pisanie i pokazywanie moich zdobyczy, ale postaram sie w odpowiednim czasie to nadrobic. Jednak dzisiaj musialam sie pochwalic ze dostalam moj wymarzony list z autografami, nie jest to szczyt moich marzen ale duzo dla mnie znaczy.

i tyl pocztowki
22 lipca wyslalam list ze zdjeciami do podpisu do Dody, dolaczylam koperte ze znaczkiem dla pewnosci zeby odpowiedziala. I dzisiaj przyszla odpowiedz, bardzo szybko i bardzo sie ciesze. Wszystkie moje 3 zdjecia podpisane plus dostalam pocztowke z autografem.Uzyta zostala moja koperta bez doklejania dodatkowych znaczkow. Super, jeden cel osiagniety.

2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie, u mnie NN http://evade-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na list od Dody od maja i nic. ...

    OdpowiedzUsuń