Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 czerwca 2011

Witam Was

Jestem nowa w dziedzinie pisania blogow, ale nie nowa w dziedzinie autografow. Do tej pory jednak sie ukrywalam i nie pokazywalam swoich kolekcji. Chociaz czy to dobry pomysl ujawniac swoje zawartosci szuflad, okaze sie po zainteresowaniu z Waszej strony i liczbie odwiedzin.

Moim marzeniem jest kilka autografow, glownie zagranicznych, np. Meg Ryan i Britney Spears. Mam jeszcze wiele marzen, ale o nich sie nie mowi bo sie nie spelnia.

Na dzien dzisiejszy posiadam sporo autografow Edyty Gorniak, Justyny Steczkowskiej i Dody gdyz ich jestem fanka od lat. Niestety nie wszystkie nadaja sie do pokazania gdyz sporo z nich mam na swoich zdjeciach z dana gwiazda. i sa to glownie autografy zlozone przy mojej obecnosci.

Nie znam sie na tych opisach SASE itp dlatego jesli bede pisac, to szczegolowo z opisem. Chyba ze z czasem sie naucze i zaczne wprowadzac zmiany.

Jestem tez zabobonna wiec nie bede pisac na jakie autografy oczekuje.

Jesli macie jakies pytanie to smialo. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz